FAST FRAKT 79,-
LYNRASK LEVERING
NORSK NETTBUTIKK M/BUTIKK I TØNSBERG
Til kassen
Totalt: 0

Logg inn

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
TOTALT 0,00

RETUR OG BYTTE

Vårt mål er at du skal bli fornøyd med produktene du kjøper hos oss.
Vi tilbyr en 14 dagers returrett fra den dagen du mottar varen.
Hvis du ønsker å returnere noe vennligst følg instruksjonene våre. 

Produktene må returneres godt innpakket, 
i original emballasjen med taggen på i ubrukt og salgbar stand.

GRATIS BYTTE

Passet ikke plagget?
Vi tilbyr deg fri frakt ut på ny ordre ved bytting av størrelse.
Dette gjelder kun ved bruk av vår returetikett, som du har full sporing på.
Sporing er en sikkerhet for deg dersom pakken skulle komme på avveie.

Husk å legge ved angrettskjema! Så oppstår det ingen problemer med å identifisere ordren din.
Ordre med klær kjøpt til ordinær pris har en ferdig utfylt returlapp
vedlagt som kan benyttes ved evt. retur.
Det vil bli belastet kr. 99,- for bruk av vår returlapp.

NB! Vi gjør oppmerksom på at angreretten ikke gjelder varer som av hygieniske årsaker ikke kan selges på nytt. Dette gjelder øredobber, strømpebukser, undertøy/badetøy, solbriller o.l.
Ved retur av sko, er skoesken ikke godkjent som fraktemballasje. Den skal ikke teipes eller limes på.

SALGSVARER OG INTERIØR

Salgsvarer kan returneres, men det vil da ikke ligge med returlapp.
Kjøper betaler da selv returfrakt.
Retur av interiør må betales i sin helhet av kunden.
Hvis noe returneres ligger risikoen (i tilfelle tap eller skade i løpet av frakten) hos kunden.
Vi anbefaler derfor at du alltid benytter frakt med sporing.

HVIS DU SKAL BYTTE VAREN DIN

1. Bestill ny ønsket vare i nettbutikken.

2. Fyll ut angrerettsskjemaet som sendes sammen med mailen fra oss som forteller at pakken er sendt. 
    Husk skriv ordrenr på angrerettskjema når du fyller det ut! 
    Har du betalt med Vipps når du handlet hos oss,
    vennligst oppgi kontonr du ønsker på bli tilbakebetalt på.
    Send din ordrebekreftelse sammen med returpakken.

    Vi setter stor pris på om du oppgir grunn for retur selvom dette ikke er pålagt.
    Da hjelper du oss å gjøre en bedre jobb i framtiden. 

3. Returner de varene du ønsker.
    Lever gjerne produktet tilbake i sin originale innpakning.
    Sett returlappen utenpå pakken og send den tilbake via ditt lokale postkontor/post i butikk. 

4. Om du har betalt med Klarna - husk å betal faktura for produktene du beholder.

NÅR VI MOTTAR DIN RETUR

Straks vi mottar returen din krediterer vi mot Klarna ved å endre fakturaen
på den første bestillingen din eller tilbakebetaler deg for produktene.
Vi trekker kr. 99,- i returfrakt for det beløpet som du skal ha refundert. 
Vi sender deg en mail når returen er feridg behandlet.

REKLAMASJON

Hvis du oppdager at et produkt du har mottatt hos oss har en feil 
skal du ta kontakt med kundeservice på mail så raskt som mulig og innen 7 dager.
Mail skal sendes til kundeservice@sofiesvilla.no.

Det samme gjelder hvis du oppdager at et produkt har blitt ødelagt
gjennom transport eller hvis du oppdager andre avvik i leveringen,
f.eks. at antall produkter er feil eller produkt modellen avviker fra bestillingen din. 

Ved feil fra vår side eller reklamasjon betaler vi selvfølgelig frakten.
 

Spørsmål?
Vennligst ta kontakt med kundeservice på kundeservice@sofiesvilla.no

Returadresse:

Sofies Villa Nettbutikk AS
Holterveien 4G
1448 Drøbak